Mi a teendő, ha a termék nem növekszik

Alapítójaként, a Pinterestnél és a PM-nél egy pár terméknél a Google-nál, valamint az Initialized Capital növekedési partnereként sok termékcsapatot láttam küzdeni a növekedésért. Sok termék durranással indul. Néhányan a termékpiacot tartós növekedésnek tartják megfelelőnek. Néhányan túlnövekedésen mentek keresztül. De gyakrabban láttam, hogy a legtöbbjük elhúzódik, majd pezseg.

“AZ ALAPÍTÓK PIACRA DOBJÁK A TERMÉKÜKET, VAJON MIÉRT NEM NÖVEKSZIK, MINT A GENGSZTEREK, MAJD MEGPRÓBÁLJÁK AZONNAL MEGOLDANI NÖVEKEDÉSI PROBLÉMÁJUKAT.”

A növekedési taktikák felé fordulnak, például a fedélzeti tölcsér, a SEO vagy az értesítések optimalizálása előtt, mielőtt valóban megértenék, mit építenek és kinek építenek. Ez a rövid távú növekedés kezdeti rohamát idézheti elő.

Ez azonban végső soron a potenciális ügyfelek nagy megtorpanásához vezet, miközben figyelmen kívül hagyja az alaptermék problémáit.
Mielőtt kipróbálná a különböző növekedési taktikákat, például a spagetti falba dobását, az induló vállalkozásoknak új pillantást kell vetniük a felhasználókra, értékelniük kell a termék végcéljait, és újra meg kell határozniuk azt az utat, amelyre a felhasználóknak el akarnak jutni. Íme néhány tipp, amelyek segíthetnek meghatározni az utat, amely tisztázza a termék növekedésének eléréséhez szükséges különböző lépéseket.

Hozzászólások

mood_bad
  • Még nincsenek hozzászólások.
  • Hozzászólok